Post by jobsvingjsonincu on Feb 9, 2022 9:30:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Strike 3D - FPS Gun Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Strike 3D - FPS Gun Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ riktiga pengar gratis ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Strike 3D - FPS Gun Game 2022 version ▞▞▞
kontrollerna är dåliga
Cops N Robbers (FPS): 3D Pixel ... Car Racing Adventure - Game Impossible "Fun and Passion" ... Pixel Strike 3D - FPS Gun Game.
Det här spelet är så fantastiskt inga buggar alls, jag bara älskar det
Det här spelet är det värsta kan du inte vara mer kreativ som Pg3d om du ska kopiera det och grafiken, snälla fixa det detta spel är en rip off ur ett spel som flydde dit kistan även om Pg3d är lön för att vinna jag skulle slösa bort min pengar på det och hur du rör dig ser ut som att jag släpar, snälla fixa detta rip off och det här spelet bör gå tillbaka till sin kista
A istället för att det är en fet belastning på min lagring som pixel gun kan jag faktiskt ladda ner det här utan några problem och jag är inte säker på om det kommer att orsaka fördröjning men för nu är detta en 2-stjärnig tills den testas
DETTA ÄR ETT FANTASTISKT SPEL DUDE men en sak VAR ÄR INVENTAREN usch, slappna av, lägg in inventeringen där vi kan se den.
Grymt bra
Jag avinstallerade den här appen direkt efter att jag installerade den. Handledningen är otydlig. Det förklarar ingenting förutom att skjuta. Den förklarade inte ens hur granaterna fungerade, inte heller förklarade den hur man byter vapen under strid. Inte bara det, men kontrollerna suger. Den får knappt plats i min skärm. Inte ens att flytta kontrollerna fungerade eftersom alla knappar var för stora. Du kan prova att lägga till en (hoppningsbar) handledning (om butiken, inställningar, etc.) Och gör kontrollerna storleksbara.
Grafiken är fantastisk ...
Det brukade vara men nu varje gång jag klickar på ett läge laddas det bara och efter ett tag säger det att det inte går att ansluta till servern
Sniper Strike FPS 3D Shooting Game 4.501 MOD APK (Obegränsad ...
Gg
Är väldigt roligt och det här är förmodligen det bästa fps-spelet
Jag gillar inte det här spelet det tar för mycket tid att ens ladda i det laddar inte bara säger att skapa konto 😡😡😡😡😡😡😡😡
Spelet är fantastiskt men varje gång jag loggar in tar det 20 minuter att komma till huvudmenyn
Rekyl är svårt att sikta och varför jag bara kan flytta ena halvan av min skärm det är problemet det finns ingen känslighetsbar bara en jävla jävla hud-växlare och bli av med den jävla vattenpistolen sin röv för som ett vapenspel
Lagring spel
Awesomr
Ganska bra bättre än pg13 eftersom det här spelet inte är lika lönsamt för att vinna
Hej vulcron Jag har ett problem Jag gillar den vanliga servern på mobilen det finns många spelare där men när jag spelar det här spelet på PC gillar jag inte servrar i PC-version för detta Jag gillar Na vanliga mobilserver som jag kan spela på PC I vet inte varför jag inte kan gå med mina vänner och det står annan server och jag är i cross-plattformen så idk jag gillar den mobila servern så jag hoppas att om du kan tillåta mig att spela på mobil server på pc
Jag trodde att jag skulle spara ditt konto genom att logga in med Google, men det visade sig att det inte gjorde det, men allt annat är bra, synd att 8 inte har mitt konto
hej utvecklare lägg till gränser till plats vi är du inte ska gå det är orättvist i det infekterade läget är du lägger till detta dåligt radera ditt spel
Bra spel men annonser kommer när vi spelar så snälla ta bort annonser
Detta spel bra det hjälper dig att slåss i en duell
Det ser okej ut. Det fungerar inte lika bra som andra spel du kan spela och kontrollerna är konstiga. Den startar dig som vänsterhänt och du kan bara sikta med joysticken du går med. Den andra sidan av skärmen tillåter dig inte att sikta du bara står där. Om det är meningen att du ska sikta på skärmens vänstra sida, varför ska du hålla styrspaken där? Är det meningen att jag ska spela vänsterhänt? Har de som är vänsterhänta en chans att få bättre tid att spela på grund av sin dominerande handorientering?
Det här spelet är mycket bra Grafiken är fenomenal. Det finns knappt några annonser. Det finns lite eller ingen fördröjning. Mitt enda problem är att det går långsamt att få krediter och mynt, men förutom att det är ett spel värt att kolla in.
En rip off av Pixel Gun 3D - Ladda inte ner
Spel Pixelskytte (Pixel Shooting) på nätet. ... Pixel Gun Apocalypse 2 · Spel Strike Combat Pixel Arena 3D på nätet ... Spel Pixel Arena Game Fps på nätet
Betala för att vinna, det är allt
Snälla fixa ditt spel om jag skjuter spelarna inte dog och ditt spel är lagg och du måste låsa upp andra macth för nivå
Näst
Kan vara lite dåligt ibland
Det finns för mycket giftiga människor och lögnare
Spelet grymt, Kontroll Mycket dåligt och suger, Kan inte flytta de där irriterande Meny, Spelarlista och chatt, Så dåligt att jag brukar ge 5 stjärna eftersom kontroll var bäst och nu är det värre som förstörde mitt liv, Can't get Win on Gun spel. Att klicka skjuta när vapnet är laddat avfyrar ingenting på riktigt.
Jag kan inte ens starta spelet, det slår ut mig varje gång
Pixel Strike 3D - FPS Gun Game অ্যাকশন eaz
Jag gillar spelet men det släpar, jag måste bara spela 2 matcher, sedan startar eftersläpningen och jag kastar ut mig
Suga kuk är roligare än de här >=(
Så här dåligt jag kan inte spela jag tryckte på knappen logga in enheten men det är ingenting jag trycker på två men ingenting !!!! Snälla fixa detta 😢
Jag förstår ingenting. 😐
Sämsta spelet någonsin
Street Racing HD Motorsport jegl
FÅ TILLBAKA OFFLINESPELA!!! fem stjärnor för offlinespel!!!!!
Spelet är okej, men det kraschar hela tiden. Jag startar hela tiden om spelet, bara för att det ska krascha igen 3 minuter senare.
1 stjärna det här spelet är dåligt jag fastnade i 1 timme när jag laddade kontot även om min anslutning är bra
Det är några buggar men det är ett väldigt bra spel. 👌👍
Jag älskar det så gott omg
gg älskar spelet
Pixel Strike 3D - FPS Gun Game Action mmm
Mycket bättre än pixel gun 3d
Suger kuk
Bra men är mycket cheeter
Jag svär att jag inte vill sätta på mitt sikte men du tvingar mig också. Hur ska jag göra det utan scope 360 om du tvingar mig att använda scope man 😞. Vänligen gör inställningen för att växla detta eftersom detta är riktigt irriterande. Sedan kommer jag tillbaka till det här spelet och fortsätter spela.